20 augusti - små svampar

Nu har jag kommit ut på landet! Har tyvärr inte med mig min stora dator + skärm utan endast min bärbara som jag ännu inte listat ut hur man installerar photoshop på. Så det blir slarvigt redigerade bilder med iPhoto fram till på söndag istället!
Ser ni förresten att jag ändrat min bloggdesign totalt? Är supernöjd för tillfället! Knåpade och trixade jag vet inte hur länge. Fast jag tycker sånt är jätteroligt. :)


Nikon D300S, 35mm f/1,8

Hittade ett gäng supersöta svampar utanför huset när vi kom hit (som ni säkert känner till så är jag ju svampgalen)! Nu väntar jag med spänning på att de knallröda flugsvamparna ska ploppa upp här på tomten. De är så förskräckligt vackra. Men det är nog några veckor kvar.
Vi hörs sen!
Puss.

Kommentarer

namn:
kom ihåg mig
blogg (om du har en):

kommentar: