19 september - Linnea

Nu är vi klara med första sessionen! Håret var jätteroligt att fixa till. Nea hade lockat det innan hon kom hit, sen satte vi bara upp det i en hög toffs. Efter det la jag till lockade löshårsbitar (använda och oanvända) och sen tuperade jag hela skiten och hade i mer spray än vad som är nyttigt. Tadaa!
Vi hittade en bra plats rätt snabbt. Vi var på väg mot vår gamla skola för att fotografera när jag kom på att vi skulle gå till Täljstenen istället. Så fort vi kom in där blev jag nöjd med stället och så började vi bara fotografera!
Här kommer favoritbilderna.
.
Inställningar: f/6.3, 1/80 s, ISO 320
Utrustning: Nikon D80, AF-S Nikkor 18-135mm 1:3.5-5.6G

© Malin Bolmstedt

Kommentarer
Postat av: Lina (engelska B)

Jag gillar outfiten, skarpt. Or frankly, jag gillar hela grejen.

2009-09-19 @ 18:19:39
blogg: http://krafla.blogg.se/
Postat av: Malin

Vi tackar!

2009-09-19 @ 18:33:12
blogg: http://bolmstedt.blogg.se/

namn:
kom ihåg mig
blogg (om du har en):

kommentar: