17 september - reklambild

Nu sitter jag på digitalbildlektionen och läser ett hav av bloggar jag följer. Hur mysigt som helst! Vi har inte gjort så mycket den här lektionen, jag har extraredigerat två bilder som ska sättas upp i korridoren här i fotodelen av vår skola och det är väl det! Bilderna har ni redan sett, det var äggbilderna som vi tog för några veckor sen. Känns bra att vi inte behövde hänga upp bilderna från senaste uppgiften för den blev jag missnöjd med. I alla fall en av bilderna. Bild nummer två kan jag visserligen visa, uppgiften var att ta ett reklamfoto för någon slags textil och förmedla en behaglig känsla. Jag fotograferade min mormor i min sjal!
.
Visst är hon söt? :)
.
Nu är det snart lunch. Fiskpanetter och potatis. Får väl vara glad att vi bara får det EN gång den här veckan! Sen har vi religion och efter det webbdesign. Ser mest fram emot religionen, det är ju en lektion man inte vill missa. Både för att den är rolig och för att jag anser att det är en av våra "viktiga" lektioner.
Men nu ska vi gå och äta,
pusshej!

Kommentarer

namn:
kom ihåg mig
blogg (om du har en):

kommentar: