24 augusti - sensommar

Milda makter vad det har åskat! För en timme sen var det kolsvart ute och regnade så man knappt såg över gatan. Nu tittar solen fram? Underligt.
Hursomhelst så har jag och Nea haft photoshoot idag! Vi gick till Hågadalen (where else?) och fotograferade. Det var en aning frustrerande, eftersom det kom regnskurar om vartannat och jag absolut inte ville blöta ner min kamera. Som tur var hade jag med ett paraply som jag, Nea och kameran gömde oss under då och då. Men några bilder fick vi ihop! Tyvärr listade jag inte ut inställningarna på nya kameran förrän mot slutet av shooten, men nu vet jag!
Här får ni iaf tre bilder!




Nikon D300S, 35mm f/1,8

Sista bilden är min favorit. Men fler bilder kommer dyka upp de närmaste dagarna!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: RoZ

Mittenbilden var stört fin :)

2010-08-24 @ 17:09:05
blogg: http://saraphotography.blogg.se/
Postat av: Malin

Vi tackar! :D

2010-08-25 @ 13:24:39
blogg: http://bolmstedt.blogg.se/

namn:
kom ihåg mig
blogg (om du har en):

kommentar: