03 januari - 2010 i bilder, del 2



I april kom våren och med den kom även alla vackra vårblommor. Vi hade som fotouppgift att fotografera reportage och jag åkte till katthemmet jag adopterade Håkan från och träffade en massa underbara katter! Vi började åka ut till landet igen på helgerna och morfar följde ofta med. Och ju varmare det blev desto mer började Håkan busa utomhus.



I maj fick vi vår sista fotouppgift: metafor. Jag valde att fotografera en snigel med texten "Stressa inte, du kommer ändå fram tillslut", haha, påhittigt va? Jag följde även med morfar till Tärnsjö där solen sken och jag fotograferade vackra hästar. Linnea och jag tog promenader i Hågadalen och njöt av allt det gröna.



Juni var nog den bästa månaden av alla - för jag tog studenten! Det blev en solig och varm dag och allt var perfekt. Därefter följde midsommar på landet och snart tog jag och mamma flyget till Mallorca där vi stannade en vecka och hade det underbart!

Kommentarer

namn:
kom ihåg mig
blogg (om du har en):

kommentar: