02 januari - 2010 i bilder, del 1

Nu har jag, precis som alla andra, gjort en summering av 2010! Så här kommer Januari, Februari och Mars (tyvärr också de tråkigaste månaderna ur mitt fotograferande, men ändå).



I januari var jag inte vidare fotosugen över huvud taget, så de enda bilderna jag tog den månaden var en fotouppgift: att tolka Mode. Så då fotograferade jag Valentina ute i hågadalen och jag blev väldigt nöjd med bilderna!



I februari hade jag praktik på Tidtryck ute i Fyrislund. Finns inte så mycket mer att säga om det! Jag fotograferade nästan ingenting den här månaden heller, förutom bilder inne på Tidtryck + några bilder som de idag använder på deras hemsida.



I Mars hade jag en egen fotouppgift: porträtt! Så det var i stort sett allt jag fotograferade den månaden. På bilderna: Hanna, Pelle, Lollo och Felix.

Kommentarer

namn:
kom ihåg mig
blogg (om du har en):

kommentar: