16 april - Håkan på taket

Idag var en uttröttande. Började dagen med att äta gamla nudlar till frukost (kokade även lite hallonsoppa som jag glömde äta) och sen bar det av till husläkaren som skrev ut allt jag bad om, han är bra han. Efter det åkte jag och min kära mor till sjukhuset och hälsade på mormor och det var ingen förbättring. Men förhoppningsvis får mormor snart flytta från sjukhuset till ett vårdhem men det sker antagligen inte på någon vecka till iaf. Inte så roligt att bo på sjukhus, kanske. Efter sjukhusvistelsen handlade vi lite här och var och väl hemma igen halvsov jag ett tag i soffan i brist på annat att göra.
Nu är jag trött (som vanligt, fast imorse vaknade jag ur min dvala klockan åtta) så jag ska nog bege mig till sängen. Men innan dess ska ni få lite bilder jag tog på Håkan för några dagar sen!


Kommentarer

namn:
kom ihåg mig
blogg (om du har en):

kommentar: